تقویت مهارت ریدینگ آیلتس

روشی ارزشمند برای بالا بردن مهارت خواندن

تقویت مهارت ریدینگ آیلتس

روشی ارزشمند برای بالا بردن مهارت خواندن

یکی از راهکارهای ارزشمند برای بالا بردن مهارت خواندن که موجب افزایش سرعت و درک مطالب می شود متنوع خواندن و تحلیل مطالب خوانده شده از منابع معتبر می باشد که در این مجموعه بی نظیر به آن پرداخته شده است.

واژگان ریدینگ آیلتس

 

در سرتاسر اینترنت جزوه هایی برای واژگان آزمون آیلتس مشاهده می کنید که عمدتا فقط یک برگردان از وب سایت های دیگر هستند. مدت هاست که قصد دارم  کاربردی ترین و اصلی ترین واژه های آکادمیک و عمومی آیلتس را در اختیار کاربران عزیز قرار دهم. به عنوان نگارنده با توجه به تجربه چندین ساله باید عرض کنم که ۳ جزوه زیر در زمینه واژه شناسی آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک برای اکثر (تقریبا) همه متقاضیان این آزمون جهت کسب نمره بالا کفایت می کند.

این مجموعه شامل سه بخش می باشد. در بخش اول مجموعه ای از کلمات کلیدی که برگرفته از تست های ریدینگ کمبریج آیلتس می باشد به صورت درس به درس استخراج شده که هر جدول شامل سه ستون است. ستون اول شامل کلمه کلیدی در سوال ، ستون دوم معادل آن کلمه کلیدی در متن و ستون آخر مربوط به معنی آن کلمه می باشد. در بخش دوم پاراگراف به پاراگراف ریدینگ های آیلتس خوانده شده و کلمات مبهم آن استخراج شده و معنی کلمه در زیر آن پاراگراف نوشته شده که فهمیدن منظور کلی پاراگراف آسان تر گردد. در بخش آخر که مربوط به تمرین دو بخش اول در ریدینگ آیلتس می باشد تمام کلید واژه ها در تمامی سوالات مشخص شده و تنها کاری که خواننده انجام می دهد اسکن و اسکیم در متن ریدینگ برای پیدا کردن جواب می باشد. این بخش فقط به منظور یادآوری کلمات کلیدی و معانی معادل آن در متن و همچنین بالابردن مهارت خواننده برای اسکن و اسکیم متن و نتیجه آن افزایش سرعت خواندن می باشد.

برای اطمینان از کیفیت محصول یک فایل نمونه در لینک زیر به صورت رایگان قرار داده شده.

دریافت

هرچند که این مجموعه اونقدر کامل و جامع می باشد که شما با خواندن کامل و دقیق آن هیچ نیازی به هیچگونه راهنمایی و پشتیبانی ندارید اما برای اینکه جای هیچگونه نگرانی و سوالی برای شما سروران باقی نماند ما از طریق واتساپ به شماره 09393569424 از ساعت 9 الی 21 پشتیبان شما خواهیم بود و به سوالات احتمالی شما جواب میدهیم.

برای تهیه و دانلود مجموعه PDF  با قیمت 50 هزار تومان روی لینک زیر کلیک کنید

 

(به محض واریز لینک دانلود را نمایش داده میشود و همچنین لینک دانلود به شماره تلفنی که وارد میکنید نیز پیامک میشود)

 

 

دانلود فایل آموزشی واژگان ریدینگ آیلتس

 

دوستانی که رمز دوم ندارند و یا به هر دلیلی قصد استفاده از درگاه اینترنتی را ندارند میتوانند به شماره 09393569424 در واتساپ پیام دهند و درخواست انتقال وجه به صورت کارت به کارت را دهند و پس از واریز وجه، عکس رسید را بفرستند و فایل را دریافت کنند…