تقویت مهارت ریدینگ آیلتس

روشی ارزشمند برای بالا بردن مهارت خواندن

تقویت مهارت ریدینگ آیلتس

روشی ارزشمند برای بالا بردن مهارت خواندن

یکی از راهکارهای ارزشمند برای بالا بردن مهارت خواندن که موجب افزایش سرعت و درک مطالب می شود متنوع خواندن و تحلیل مطالب خوانده شده از منابع معتبر می باشد که در این مجموعه بی نظیر به آن پرداخته شده است.

تقویت مهارت ریدینگ آیلتس

آزمون IELTS یک آزمون بین‌المللی است به معنی سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است که در دو بخش آکادمیک و جنرال زبان ‌آموزان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این آزمون بر روی چهار مهارت زبان انگلیسی تمرکز دارد و حداکثر نمره در این آزمون ۹ است و با توجه به هدفی یا کشوری که زبان آموز قصد مهاجرت به آن را دارد این نمره می‌تواند متغییر باشد.

برای خیلی از متقاضیان آزمون آیلتس و به خصوص برای غیر انگلیسی زبانان، بخش ریدینگ یکی از سخت ترین و چالش برانگیزترین قسمت های این آزمون است. بیایید با هم نگاهی به این قسمت آزمون آیلتس بیندازیم.

معرفی بخش ریدینگ آیلتس

آزمون ریدینگ آیلتس برای ارزیابی انواع مهارت های مرتبط به بخش ریدینگ و تعیین سطح شما در مهارت های زیر طراحی شده است:

  • خواندن و درک مفهوم کلی یک عبارت خاص

  • خواندن و درک ایده های اصلی

  • خواندن و درک جزئیات

  • درک معناهای ضمنی و استنتاج ها

  • شناخت و درک نظرات، نگرش ها اهداف نویسنده

  • پیگیری جریان بحث

اکثر متقاضیان آزمون آیلتس هنگام رسیدن به بخش ریدینگ به چالش بر می خورند چون با کلمات مترادف، واژگان و اصطلاحات زیادی روبرو می شوند. دلیل این اتفاق این است که زبان انگلیسی در اکثر کشورها مثل هند و چین و از جمله کشور ما به عنوان زبان دوم در نظر گرفته می شود و به آن توجه زیادی نمی شود.

با توجه به موارد گفته شده در بالا، یکی از راهکارهای ارزشمند برای بالا بردن مهارت خواندن که موجب افزایش سرعت و درک مطالب می شود متنوع خواندن و تحلیل مطالب خوانده شده از منابع معتبر می باشد. از جمله منابع مشهور در این زمینه می توان  BBC NEWS, NATIONAL GEOGRAPHY, … را نام برد.

در این مجموعه 81 عنوان اخبار روز بی بی سی انتخاب شده است. در قدم اول ساختارهای تک تک جملات و مجموعه کالوکیشن های استفاده شده در متن و معنی آنها مورد ارزیابی قرار می گیرد که در قالب pdf نشان داده می شود. در گام بعدی که تحلیل های صوتی متون می باشد، به سه بخش تقسیم شده است. در بخش اول متن به طور کامل با زبان انگلیسی خوانده می شود با هدف اشنایی با تلفظ ها، سرعت خواندن و اصول خواندن. در بخش دوم معنی فارسی متن به طور کامل به منظور یافتن معنی کلمات و اصطلاحات و همچنین درک مفهوم کلی متن توضیح داده می شود. و در نهایت در بخش آخر تک تک جملات متن از لحاظ ساختاری و گرامری مورد آنالیز قرار می گیرد.

برای اطمینان از کیفیت محصول یک فایل نمونه در لینک زیر به صورت رایگان قرار داده شده.

دریافت

از مزایای خواندن به این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خواندن متون متنوع که باعث افزایش آگاهی از اخبار روز دنیا.

  •  آشنایی با اصطلاحات مختلف مرتبط با موضوعات مختلف.

  • افزایش دامنه اطلاعات که باعث افزایش سرعت خواندن می شود.

  • تحلیل ساختار جملات که باعث تقویت سه مهارت دیگر (نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن) می شود.

  • باعث افزایش در درک مفاهیم کلی می گردد.

هرچند که این مجموعه آنقدر کامل و جامع می باشد که شما با خوندن کامل و دقیق آن هیچ نیازی به هیچگونه راهنمایی و پشتیبانی ندارید اما برای اینکه جای هیچگونه نگرانی و سوالی برای شما سروران باقی نماند ما از طریق واتساپ به شماره 09393569424 از ساعت 9 الی 21 پشتیبان شما خواهیم بود و به سوالات احتمالی شما جواب میدهیم.

برای تهیه و دانلود مجموعه فایل های صوتی وPDF  با قیمت 80 هزار تومان روی لینک زیر کلیک کنید

(به محض واریز لینک دانلود نمایش داده میشود)

 

دانلود فایل آموزشی ریدینگ آیلتس

دوستانی که رمز دوم ندارند و یا به هر دلیلی قصد استفاده از درگاه اینترنتی را ندارند میتوانند به شماره 09393569424 در واتساپ پیام دهند و درخواست انتقال وجه به صورت کارت به کارت را دهند و پس از واریز وجه، عکس رسید را بفرستند و فایل را دریافت کنند…

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*************************************************************************************************************

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

تکنیک های ریدینگ آیلتس

آزمون ریدینگ آیلتس یک ساعت طول می‌کشد. شما باید به تمام سوالات پاسخ دهید و جواب‌ها را در یک Answer Sheet بنویسید. بر خلاف آزمون listening به شما وقت اضافی برای انتقال پاسخ‌های خود به Answer Sheet داده نمی‌شود، بنابراین پاسخ‌ها را همزمان در پاسخ نامه بنویسید.

در ریدینگ آیلتس آکادمیک شما سه متن بلند تحلیلی، توصیفی و علمی خواهید داشت که نسبتا دشوار هستند. این متون برگرفته از مجلات علمی، کتاب ها، مقالات عمومی و ... می باشند. توجه کنید که متن ها خیلی تخصصی نیستند و برای پاسخگویی به سوالات آن نیاز به دانشی غیر از زبان انگلیسی ندارید. محتوای این متون طوری در نظر گرفته شده اند که میزان توانایی آزمون دهندگان را در فهم و تحلیل متون علمی، مقالات و کتب درسی مورد سنجش قرار دهند.

در این مجموعه تلاش شده است که از بهترین روش ها برای بهبود مهارت ریدینگ آیلتس استفاده گردد. این مجموعه دارای چهار بخش می باشد. در بخش اول جزوه ارزشمندی از تکنیک های بهبود ریدینگ آیلتس ارائه شده که بسیار کاربردی می باشد و راه های رسیدن به نمره بالا را ارائه می دهد. این بخش شامل 10 فایل ورد و PDF می باشد. در بخش دوم مجموعه پارافریز های آیلتس ارائه شده است که به داوطلبان کمک می کند تا به سرعت بتوانند معنا و مفهوم کلی را بعد از شنیدن حدس زده و جواب درست را انتخاب کنند. در بخش سوم مجموعه پاسخ های تشریحی کتاب های 5 تا 13 کمبریج آیلتس ارائه شده است که به داوطلب آزمون آیلتس کمک می کند که بعد از زدن تست ریدینک مکان دقیق جواب را در متن پیدا کرده و علت اشتباه خود را متوجه گردد. و در بخش آخر مجمموعه ای در حدود 120 ریدینگ آکادمیک به همراه توضیح واژگان داخل متن ارئه شده تا دامنه واژگان شما عزیزان وسیع تر شود.

 

برای اطمینان از کیفیت محصول یک فایل نمونه در لینک زیر به صورت رایگان قرار داده شده.

دریافت

هرچند که این مجموعه آنقدر کامل و جامع می باشد که شما با خواندن کامل و دقیق آن هیچ نیازی به هیچگونه راهنمایی و پشتیبانی ندارید اما برای اینکه جای هیچگونه نگرانی و سوالی برای شما سروران باقی نماند ما از طریق واتساپ به شماره 09393569424 از ساعت 9 الی 21 پشتیبان شما خواهیم بود و به سوالات احتمالی شما جواب میدهیم.

برای تهیه و دانلود مجموعه با قیمت 60 هزار تومان روی لینک زیر کلیک کنید

 

(به محض واریز لینک دانلود نمایش داده میشود)

 

دانلود فایل آموزشی تکنیک های ریدینگ آیلتس

 

دوستانی که رمز دوم ندارند و یا به هر دلیلی قصد استفاده از درگاه اینترنتی را ندارند میتوانند به شماره 09393569424 در واتساپ پیام دهند و درخواست انتقال وجه به صورت کارت به کارت را دهند و پس از واریز وجه، عکس رسید را بفرستند و فایل را دریافت کنند…