تقویت مهارت ریدینگ آیلتس

روشی ارزشمند برای بالا بردن مهارت خواندن

تقویت مهارت ریدینگ آیلتس

روشی ارزشمند برای بالا بردن مهارت خواندن

یکی از راهکارهای ارزشمند برای بالا بردن مهارت خواندن که موجب افزایش سرعت و درک مطالب می شود متنوع خواندن و تحلیل مطالب خوانده شده از منابع معتبر می باشد که در این مجموعه بی نظیر به آن پرداخته شده است.

چطور برای آزمون آیلتس آماده شویم؟

آیلتس آزمونی رقابتی است و شیوه های مختلفی وجود داردکه به شما کمک می کنند تا در این آزمون پیروز شوید و امتیاز قابل قبولی را کسب کنید. در این مجموعه سعی داریم شما را با بهترین استراتژی های آزمون آیلتس آشنا کنیم تا بتوانید در این آزمون به موفقیت برسید و نمره خوبی را کسب نمایید.

اکثر متقاضیان موقع آماده شدن برای آزمون آیلتس دچار استرس می شوند. اگر یک برنامه ریزی درست و مناسب داشته باشید و هر روز درس بخوانید می توانید بر این استرس و نگرانی غلبه کنید. ما در این مجموعه به شما کمک می کنیم تا به برنامه کامل و جامع دست پیدا کنید تا با آن بتوانید خودتان را به بهترین شکل برای آزمون آیلتس آماده کنید.

یکی از مهمترین مواردی که باید برای آمادگی آزمون آیلتس در نظر گرفت تمرین های جزئی هر بخش از آزمون و کسب مهارت کافی و سپس تمرین کلی آن بخش می باشد. همانطور که می دانیم آزمون آیلتس دارای چهار بخش که شامل : ریدینگ، رایتینگ، لیسنینگ و اسپیکینگ است که در این مجموعه تمرین تکی های مربوط به این چهار بخش قرار داده شده است.این مجموعه شامل دو بخش فایل صوتی و فایل ورد می باشد. در بخش صوتی تک تک تمرین ها به صورت دقیق و واضح توضیح داده می شود و در بخش ورد این توضیحات به صورت نوشتار برای تمرین قرار داده شده است. همچنین تمام رایتینگ های تسک 1 و تسک 2 آقای سایمن که دارنده نمره 9 آیلتس می باشد قرار داده شده است که ساختار جملات مورد بررسی قرار گیرد.

برای اطمینان از کیفیت محصول یک فایل نمونه در لینک زیر به صورت رایگان قرار داده شده.

دریافت

هرچند که این مجموعه آنقدر کامل و جامع می باشد که شما با خواندن کامل و دقیق آن هیچ نیازی به هیچگونه راهنمایی و پشتیبانی ندارید اما برای اینکه جای هیچگونه نگرانی و سوالی برای شما سروران باقی نماند ما از طریق واتساپ به شماره 09393569424 از ساعت 9 الی 21 پشتیبان شما خواهیم بود و به سوالات احتمالی شما جواب میدهیم.

برای تهیه و دانلود مجموعه با قیمت 90 هزار تومان روی لینک زیر کلیک کنید

 

(به محض واریز لینک دانلود نمایش داده میشود)

 

دانلود فایل آموزشی میکرو اسکیل های آیلتس

 

دوستانی که رمز دوم ندارند و یا به هر دلیلی قصد استفاده از درگاه اینترنتی را ندارند میتوانند به شماره 09393569424 در واتساپ پیام دهند و درخواست انتقال وجه به صورت کارت به کارت را دهند و پس از واریز وجه، عکس رسید را بفرستند و فایل را دریافت کنند…